19 Mayıs 2012 Cumartesi

Müzik albümü 20 şarkı





CEVİZ ADAM


Ceviz adam şip şap şup,
Burnuda uzun lu lu lu
Kaşları keman gıy gıy gıy,
Saçları rüzgar vu vu vu.
Karnıda davul güm güm güm,
Bize güler ha ha ha.






KONU: Sesler









ARKADAŞIM EŞEK


Kaç yıl oldu saymadım köyden göçeli
Mevsimler geldi geçti görüşmeyeli
Hiç haber göndermedin o günden beri
Yoksa bana küstün mü unuttun mu beni

Dün yine seni andım gözlerim doldu
O tatlı günlerimiz bir anı oldu
Ayrılık geldi başa katlanmak gerek
Seni çok çok özledim arkadaşım eşek

Arkadaşım eş arkadaşım şek arkadaşım eşek-2





KONU: Hayvan sevgisi










PIR PIR KELEBEK


Pır pır uçtum yaprağa kondum
Yorulmuşum uyumuşum
Tıp tıp yağmur yağdı
Çok üşüdüm ıslanmışım
Birden güneş açtı
Vücudum ısındı
Hooop ağaya kalktım 
Kanatlarımı açtım
PırPır Pırpır PırPır Pırpır
Salladım Kanadımı
Renkli Çiçeklerde
Bak Buldum Dostlarımı









KONU: Kelebekler










ANNEM PAZARA GİTTİ



Annem pazara gitti-2
Bana bebek getirdi-2
Bebeğim napar inga-2
Oh oh ne iyi
Benim annem ne iyi
Babam pazara gitti-2
Bana araba getirdi-2
Arabam napar vın vın-2
Oh oh ne iyi
Benim babam ne iyi
Dedem pazara gitti-2
Bana davul getirdi-2
Davulum napar güm güm-2
Oh oh ne iyi
Benim dedem ne iyi






KONU: Oyuncaların çıkardığı sesleri öğrenme







Sizi Gidi Mavi Minikler
Takmış koluna çilek sepetini ormanda meraklı dolaşıyor,
Gargameli unutmuşta sanki inadına inadına koşuşuyor,
Sana böylemi söyledi şirinbaba şimdi rezil olacaksın,
Gargamelin şatosuna gelince bağırıp duracaksın.
Almış eline komik bir çanta meraklı şirinim geziniyor,
Birde ormana çıkmış korkusu yok inadına inadına koşuşuyor,
Sana böylemi söyledi şirinbaba şimdi rezil olacaksın,
Gargamelin şatosuna gelince bağırıp duracaksın.
Sizi gidi mavi minikler ormanları doğayı sevenler
Şimdi gelir gargamel yakalarsa mucuk mucuk
Ocağa da koydu çorba ateşi de yaktı hızla
Bekliyor iştahla Gargameel






KONU: Şirinler









AYDEDE


Ay dede ay dede senin evin nerede
Hep yakın ol bize yıldız kalsın geride
Lay lalay lay lay lalay lay lalalalalala lay-2
Her gece gökyüzü kapkaranlık oluyor
Dağlara kırlara bir sessizlik doluyor
Lay lalay lay lay lalay lay lalalalalala lay-2













   KONU: Ay










YEDİ CÜCELER


Biz tam yedi cüceyiz
On dört kollu bir deviz
Biz tam yedi cüceyiz
On dört kollu bir deviz
Var mı bize yan bakan hey
Yan bakan hey yan bakan
Var mı bize yan bakan hey
Yan bakan hey yan bakan








KONU: Yedi cüceler (çizgi film karakterleri)








Afacan Can
Babası dışarıda çalışırken
Annesi çamaşır yıkıyormuş
Bizim küçük afacan oynarken
Yaramazlık yapıyormuş 
Afacan can afacan can
Afacan Afacan Can
Çakmağı çakmış kibriti yakmış
yangın başlamış
Afacan can afacan can
Afacan Afacan Can
İtfaiye çabucak gelmiş
yangını çabucak söndürmüş
bizim küçük afacan çok korkmuş
Çok pişman olmuş
Annesinden özür dilemiş
Babasından özür dilemiş
Bizim Küçük Afacana Ders Olmuş
Akıllanmış Uslanmış
Afacan can afacan can 
afacan afacan afacan can

    KONU: Yaramazlık










NASRETTİN HOCA 


Pembe pembe yanaklı, pamuk şeker sakallı
İşte Nasrettin hoca geliyor nazlı nazlı-2

Hocanın yüzü güler, aklında bin bir hüner
Mizah dolu diliyle, topluma bir yön çizer -2

O bir hayat bilgini, tatlı verir gerçeği
Sıcak kanlı özüyle, çağlar aşar sözleri

O dünyaca sevilir, sözü güzel eğilir
Efsanedir hocamız, dilden dile söylenir

Hocanın yüzü güler, aklında bin bir hüner.
*Mizah dolu diliyle, topluma bir yön çizer–2






  KONU: Nasrettin Hoca










ALFABEYE İLK ADIM


A a a harfidir benim adım
A a a alfabeye ilk adım
A a a harfidir benim adım
A a a alfabeye ilk adım
Anne, abla, Ali
A harfiyle başlar
Anne, abla, Ali
A harfiyle başlar


    KONU: Alfabenin ilk harfi








Cici Köpeğim


Hav Hav Hav !
Benim Cici Köpeğim
Hav Hav Hav!
Köyümü Bekle

Sana Kemik Vereyim 
Gel Biraz Da Seveyim
Bekle Cici Köpeğim 
Köyümü Bekle

Hav Hav Hav !
Benim Cici Köpeğim 
Hav Hav Hav !
Evimi Bekle

Güneş Gidip Batinca 
Gece Gelip çatinca 
Ben Uykuya Yatinca
Kapimi Bekle
KONU: Hayvan sevgisi










RENKLER


Ben bir küçük ressamım, pembe sarı boyarım
Yeşil yeşil ormanlar, mavi mavi denizler
Turuncudur portakal, gökte sarı güneş var.

Fırça, kalem ve kağıt olmazsa resim olmaz.
Renklerle oynamaktan hiçbir çocuk sıkılmaz-2

Rengarenktir boyalar, lacivertler ve morlar.
Ağaçların gövdesi kahverengi olurlar.
Yaptığım resimlerde gece yıldızlar parlar.

En sevdiğim renklerse, kırmızıyla beyazdır.
Ay yıldızlı bayrağım kırmızıyla beyazdır–2




   KONU: Renkleri öğrenme






AMBARA VURDUM BİR TEKME


Ambara vurdum bir tekme bir tekme
Ambarın kapısı açıldı açıldı
İnci de boncuk saçıldı saçıldı
Limonu da söyle keserler keserler
Suyunu da böyle süzerler süzerler
Çamaşırı da böyle yıkarlar yıkarlar
Ütüyü de böyle yaparlar yaparlar
Saçını da böyle örerler örerler





 






 KONU:









MERDİVEN
Yukarıya çıkalım
Aşağıya inelim
Azıcık dinlenip
Bir daha deneyelim
Yukarısı re olsun
Aşağısı la olsun
Şimdi de seslerin hepsine
Bir ad konsun.
Re-mi-fa-sol-la-la-la
La-sol-fa-mi-re-re-re








     KONU: Notalar












BALIKLAR


Şaşıyorum ben size, mini mini minicik balıklar
Hava buz gibi soğuk, üşümez misiniz balıklar?
Balıklar, balıklar, balıklaaar-2

Eliniz yok, ayağınız yok, ne güzel yüzersiniz
Gözünüz hiç kapanmaz, uyumaz mısınız balıklar?
Balıklar, balıklar, balıklaaar-2














   KONU: Balıklar












MESLEKLER


Demirciler demiri nasıl döver-2
İşte şöyle, işte böyle ding, ding-2
Davulcular davula nasıl vurur-2
İşte şöyle, işte böyle güm, güm-2
Marangozlar çiviyi nasıl çakar-2
İşte şöyle, işte böyle tak, tak-2
Boyacılar duvarı nasıl boyar-2
İşte şöyle, işte böyle çıp, çıp-2










   KONU: Meslekleri öğrenme












DA Dİ DA Dİ


Otomobil kornası dat dat dat
Vapurun düdük sesi vup vup vup
Tren yayda gidiyor taka taka taka taka tık tık
Bak birçok uzaktan geliyor da di da di daa dii
Tren yayda gidiyor taka taka taka taka tık tık
Bak birçok uzaktan geliyor da di da di daa dii














   KONU: Araçlar













HAPPY BİRTHDAY


Happy Birthday To You
Happy Birthday To You
Happy Birthday Dear _____
Happy Birthday To You











     KONU: Doğum günü kutlamayı öğretmek











CİCİ MÜZİK ÖĞRENELİM


Lay la la lay la la lay lay lay la la lay la la lay-4
Bendeniz çiçeğinin pek çok dostu var
İşte buralarda müzik yaparlar

Dım dırı dım dırı dım dım dım dırı dım dırı dım-4
Dostlarımızla şarkılar çalıp söyleyelim
Baksana herkesin bir şarkısı var

Böcekler çıkarır cır cır cır cır ses
Kuşlar öter öter cik cik cik cik
Köpekler bağırır hav hav hav hav
Kediler miyavlar miyav miyaav

Dinle dostum bazen çevreni
Duyacaksın etrafındaki sesleri

Dat dat dat dat dat daat
Dit dit dit dit diiit
Na ni na ni na niii
Lay lay lay lay laay
KONU: Çevredeki sesler








BİR ASLAN MİYAV DEDİ
Bir aslan miyav dedi
Minik fare kükredi
Fareden korktu kedi
Kedi pırr uçuverdi
Bir aslan miyav dedi
Minik fare kükredi
Fareden korktu kedi
Kedi pırr uçuverdi
Yalan mı?
Tuhaf mı?
Yoksa İnanmadın mı?
Yalan mı?
Tuhaf mı?
Yoksa İnanmadın mı?
  KONU: Hayvanlar











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder