19 Mayıs 2012 Cumartesi

Müzik albümü 30 şarkı






UĞUR BÖCEĞİ

Büyük uğur böceği
Küçük uğur böceği
Uçuyor havada
Yan yana ikisi
Uçuyor havada
Yan yana ikisi













KONU: Büyük-küçük kavramı








ARI VIZ VIZ VIZ

başvuruyor çiceklere mor kanatlı arılar,
bal taşıyor peteklere geldi diye ilkbahar,
arı vız vız vız arı vız vız vız arı vız vız vız geldi ilkbahar.
mor menekşeler rüzgara kokusunu saçıyor,
papatyalar arılara kucağını açıyor,
arı vız vız vız arı vız vız vız arı vız vız diye kaçıyor.
Önce menekşeyi koklar sonra gülü severiz,
Önce menekşeyi koklar sonra gülü severiz,
arı vız vız vız arı vız vız vız arı vız vız diye çalışır.
akşam olur güneş batar gölge dolar her yana,
kırlardaki küçük kuşlar döner artık ormana,
arı vız vız vız arı vız vız vız arı vız vız vız haydi kovana.






KONU: Arılar







AH NE GÜZEL KUMBARAM
Ah ne güzel kumbaram
İçinde dolu param 
Karnı acıkır hemen
Olunca bozuk param

Kumbara kum kumbara
Demirden dostum benim
Kumbara kum kumbara
Seni ben çok severim









    KONU: Para biriktirmek







KÜÇÜK KARINCA
Her sabah erken 
Yollara düşer
Yem bulmak için
Gün boyu çalışır
Tembeli sevmez 
Küçük karınca

Kimseyi kırmaz
Hiç kıskanmaz
Kötülük bilmez
Gün boyu çalışır
Tembeli sevmez
Küçük karınca






KONU: Karıncalar









10 LİTTLE NUMBERS


One little, two little, three little numbers
Four little, five little, six little numbers
Seven little, eight little, nine little numbers
Ten little numbers











KONU: Sayılar








10 LİTTLE FİNGERS

One little two little three little fingers
Four little five little six little fingers
Seven little eight little nine little fingers
Ten little fingers on my hand










KONU: Parmaklar




KEDİCİM
Benim bir kedim var mırıl mırıl mırıldar
Sıcağı görünce kıvrılır yatar
Evde ne pişerse benden önce o duyar
Kedim çok sevinçli akşama balık var

Mırıl mırıl mırılda benim canım kedicim
Seni çok severim çok severim
Mırıl mırıl mırılda benim canım kedicim
Seni hep yanımda görmek isterim

Benim bir kedim var mırıl mırıl mırıldar
Hep oynamak ister durmadan zıplar
Ben eve gelince çok sevinir çok coşar
Kedim çok sevinçli akşama balık var

Mırıl mırıl mırılda benim canım kedicim
Seni çok severim çok severim
Mırıl mırıl mırılda benim canım kedicim
Seni hep yanımda görmek isterim

KONU: Kediler





ÖLÇÜLER
Sütümü litreyle
Kirazı kiloyla
Boyumu metreyle
Ölçerim ölçerim
Suyumu litreyle
Elmayı kiloyla
Kumaşı metreyle
Ölçerimde ölçerim
Bir elimde metre var
Bir elimde terazi
Duramam ben ölçerim
Severim çok ölçmeyi




KONU: Ölçü aletleri







DAĞINIK DÜZENLİ


Dağınık düzenli-2(yavaş)
Dağınık düzenli-4(hızlı)
Dağınık dağınık
Çünkü burada oyun oynadık
Düzenli düzenli
Çünkü Burayı güzel topladık
Dağınık düzenli-2(yavaş)
Dağınık düzenli-4(hızlı)








KONU: Dağınık-düzenli kavramı








ONİKİ
Saatler tam 12
Tam 11 farklı kişi
Girdiler kapıdan içeri
Sordular 12yi
Nerde bu 12 nerde nerde?
Sağa sola baktılar
12yi aradılar
Bir dolaba saklanmış
12yi buldular
1 2 3, 4 5 6, 7 8 9, 10 11 12





KONU: Sayılar




                                                                                                                  

ÇİÇEKLER
Gül karanfil menekşe
Papatya sümbül lale
Her zaman ve her yerde
Neşe verir bizlere

Rengârenk bu çiçekler
Bir tanede bana ver

Hoş kokulu çiçekler
Süsler bahçeyi
Unutma sakın sevdiğine
Bir buket vermeyi

Rengârenk bu çiçekler
Bir tanede bana ver


KONU: Çiçekler






BUGÜN BAYRAM
Sen gittin gideli
İçimde öyle bir sızı var ki yalnız sen anlarsın
Sen şimdi uzakta cennette meleklerle bizi düşler ağlarsın

Bugün bayram erken kalkın çocuklar
Giyelim en güzel giysileri
Elimizde taze kır çiçekleri
Üzmeyelim bugün annemizi

Sen yaz geceleri yıldızlar içinde
Ara sıra bize göz kırparsın
Sen soğuk günlerde kalbimi ısıtan en sıcak anısın

Bu gün bayram çabuk olun çocuklar
Annemiz bugün bizi bekler
Bayramda hüzünlenir melekler
Gönül alır bu güzel çiçekler


KONU: Bayram





OYNAMAYA DOYMADIM
Sabah kalktım erkenden
Horoz bile ötmeden
Evde herkes uyurken
Sabah kalktım erkenden
Ellerimi yüzümü
Tek başıma yıkadım
Fırçaladım dişlerimi
Annem babam uyandı
Yüzleri güldü sevinçten
Kahvaltıyı ederken
Çok mutluyduk gerçekten
Kahvaltımız bitince
Babam gitti işine
Annem yemek yapmaya daldı
Koca ev bana kaldı–4

Koştum koştum oynadım
Oynamaya doymadım

KONU: Oynamak





TAVŞAN VE ASLAN

Bir minik, iki minik, üç minik tavşan
Dört minik, beş minik, altı minik tavşan
Yedi minik, sekiz minik, dokuz minik tavşan
On minik tavşan varmış

Kırlarda ormanda mutlu yaşarmış(2)
Şu küçük kafeste mutsuz olmuşlar
Mutsuz olmuşlar

Bir kocaman, iki kocaman, üç kocaman aslan
Dört kocaman, beş kocaman, altı kocaman aslan
Yedi kocaman, sekiz kocaman, dokuz kocaman aslan
On kocaman aslan varmış

Kırlarda ormanda mutlu yaşarmış(2)
Şu küçük kafeste mutsuz olmuşlar
Mutsuz olmuşlar



KONU: Hayvanlar







FİL ve ARI



Ben bir bebek filim
büyüyecek miyim
burnum minik bir hortum
su bulur muyum
bir gün arı konsa
küçük kuyruğuma
kaçmak kolay değil
bu kısa boyumla

arı benim adım
bütün gün uçarım
küçük fili bulup
üstüne konarım
bir benden korkmasa
benimle oynasa
gezer eğlenirdik
bu güzel ormanda


KONU: Dostluk








DENİZCİLER

KALKIN TAYFALAR
YÜKSEK DALGALAR
GEMİ YALPALAR
GENÇ KAPTAN ÇABALAR

GEMİMİZ LİMANDA
ÇABAMIZ SULARDA
BAĞLARIZ İPLERİ
TOPLARIZ YELKENİ

MERHABA EVİMİZ
İŞTE DÖNDÜK BİZ
ŞARKI SÖYLERİZ
DANS EDER GÜLERİZ



KONU: Denizcilik









TAVŞANIM
Benim bir küçük tavşanım var
Benim bir küçük tavşanım var
Otur dersem oturur
Kalk desem kalkar
Benim bir küçük tavşanım var








KONU: Tavşanlar









OKULUMUZ AÇILDI
Yaz günleri ne güzeldi
Çabucak geçiverdi can
Eğlenceler sona erdi
Dinlence bitti

Yemyeşil ormanlar
Masmavi denizler
Hoşça kalın biz gidiyoruz
Okulumuz açıldı

Gezdik gördük eğlendik
Bol bol dinlendik can
Şimdi çalışma zamanı
Okulumuz açıldı

Yemyeşil ormanlar
Masmavi denizler
Hoşça kalın biz gidiyoruz
Okulumuz açıldı

KONU: Okulların açılması






SPOR YAPMAK GEREKLİ
Ulu Önder söyledi
Türk çocuğu dinledi
Sağlam kafalar için
Sağlam vücut gerekli

Güreş ya da basketbol
Yüzme tenis voleybol
Jimnastik, kayak, futbol
Spor yapmak gerekli

Sporcu sevimlidir
Güvenli azimlidir
Spor evrensel dildir
Spor yapmak gerekli

Güreş ya da basketbol
Yüzme tenis voleybol
Jimnastik, kayak, futbol
Spor yapmak gerekli



KONU: Spor yapmanın önemi







İPLİ KUKLA
Ben bir ipli kuklayım ha ha ha ha haa
Kıpır kıpır oynarım ha ha ha ha haa
Kim oynatırsa beni ha ha ha ha haa
Neşe ile zıplarım ha ha ha ha haa

Önce kafa sonra kol
Ellerimi unutma
Alt tarafta diz, ayak ha ha ha ha haaa






KONU: İpli kuklayla oynama










MİNİK SERÇE İLE SEVİMLİ TIRTIL

Minik serçecik henüz uçmayı bilmiyormuş
Acıkınca ne yapsın kanat çırparak koşmuş
Karşısına ilk çıkan sevimli tırtıl olmuş
Yiyecekken tam onu tırtıl hemen konuşmuş
Canım serçe, kuzum serçe yeme beni ne olur
Üç haftacık bekler isen adım kelebek olur

Öğretirim uçmayı yiyecekler bulmayı
Yükseliriz göklere dost oluruz böylece
Şaşırmış minik serçe bir tırtıl nasıl uçar
Beklemeli görmeli bu fırsat nasıl kaçar
Tırtıl başlamış hemen kozasını örmeye
Gece gündüz dememiş üç hafta hemen geçmiş

Gece dönerken güne koza yırtılıvermiş
Rengarenk kanatlarla o artık kelebekmiş
Minik serçecik artık uçmaktan korkmuyormuş
Kelebekle birlikte en yüksek dala konmuş
Cıvıl cıvıl sesiyle süzülürken göklere
En güzel şarkıları söylemiş kelebeğe


KONU: Dostluk








LAPA LAPA KAR YAĞDI


Her taraf bembeyaz kar haydi çıksın kızaklar(2)
Kardan adam yapalım hey hey(2)
Burnuna havuç takalım

Lapa lapa kar yağdı
Çocuklara yaradı
Soğuk olsa da adı
Kışın başkadır tadı

Kazak hırka eldiven üşümez sıkı giyen(2)
Hasta olup yatmayız hey hey(2)
Dersten geri kalmayız






KONU: Kış












                                                 Haberleşmek
Arkadaşım göndermiş bayram tebriki
Haberleşmek ne güzel öyle değil mi?
Mektupla anlatırım istediğimi
Haberleşmek ne güzel öyle değil mi?

Telefon ve telgraf çabuk ve iyi
Haberleşmek ne güzel öyle değil mi?
Mektupla anlatırım istediğimi
Haberleşmek ne güzel öyle değil mi?







KONU: Haberleşmenin önemi











SAĞLIK ÖĞÜTLERİ

Yeryüzünde sağlık en büyük varlık
En büyük varlıktır en büyük varlık-2
Çok çalış çok yorulma, çok çabuk da darılma
Her şeyi dert etme, etme kendine-2
Yeryüzünde sağlık en büyük varlık
En büyük varlıktır en büyük varlık-2
Çok sıcakta oturma, çok soğukta dolaşma
Her şeyi dert etme, etme kendine-2
Yeryüzünde sağlık en büyük varlık
En büyük varlıktır en büyük varlık-2
Neşe sağlık bizimdir, neşe sağlık içindir
Her şeyi dert etme, etme kendine-2








     KONU: Sağlığın önemi











ELLERİM TOMBİK TOMBİK
Ellerim tombik tombik
Kirlenince ne komik
Kirli yüzler sevilmez
Güzelliği görülmez
Saçlarımız bakım ister
Hele dişler hele dişler
Uzamasın tırnaklar
Kirlenmesin kulaklar
Çok koşup da terleme
Soğuk sulardan içme
Sonra hasta olursun
Gidip doktoru bulursun
Doktor gelir odana
İğne yapar popona
Ay ay diye bağırma
Gidip anneni çağırma



KONU: Temizlik








POFUDUK TAVŞAN


Pofuduk tavşan pofuduk tavşan rimpapa rimpapa rimpanpa-2
Rinpanpa
Dere akar karga bakar rinpanpa
Sularda oynar balıklar rinpanpa
Çiftçi toprak peşinde karga bir şey peşinde
Pofuduk yokuş ininşinde rinpanpa
Rinpanpa rinpanpa rimirim rimirim rinpanpa-3
Rinpanpa






KONU: Tavşanın mücadeleleri









PİNOKYO


Benim güzel tahtacığım
Senden kukla yapacağım
Testereyle keseceğim
Kırt kırt kırt kırt kırt diye
Çivileri çakacağım
Tak tak tak tak tak diye
Çıplak olmaz giydirelim
Bir elbise diktirelim
Bir pantolon birde şapka
İşte oldu bir kukla
İsmi de olsun pinokyo
Pin pin pinokyo-2








KONU: Kukla yapmak








KÜÇÜK KARDEŞ


Minicik minicik bir can gözleri mercan
Minicik minicik bir can ben sana hayran
Küçük kardeş küçük kardeş can can can
Minik minik kardeş can can can

Konuşmayı bilmezsin yürümeyi bilmezsin
Minik bana gel desem gelmeyi bilmezsin
Küçük kardeş küçük kardeş can can can
Minik minik kardeş can can can

Ufacık tefecik başlı gözleri yaşlı
Karacık kuracık tenli yay gibi kaşlı
Yoruldun mu? Acıktın mı? Neden sustun?
Darıldın mı? Gücendin mi? Neden küstün?

Oyunları bilmezsin şakaları bilmezsin
Minik bana gül desem gülmeyi bilmezsin
Küçük kardeş küçük kardeş can can can
Minik minik kardeş can can can


KONU: Kardeş










ANADOLU


Yazına kışına baharına doyum olmaz Anadolu
Senin gibi yurt bulunamaz gururumuz Anadolu
Yemyeşil dağlarında buz gibi sular,
Mis kokan bağlarında binbir çiçek var
Anadolumun her bucağına bizden selamlar













KONU: Anadolu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder