24 Mart 2012 Cumartesi

Müzik albümü 20 şarkı



TİN TİN TİNİ MİNİ HANIM
  
Şeftali ağaçları-2
Türlü çiçek başları-2
Ben senin hasretinden-2
Akıttım gözyaşları-2
Tin tin tini mini hanım
Tin tin tin tin tini mini hanım
Seni seviyor canım-2
Bahçelerde saz olur-2
Gül açılır yaz olur-2
Tin tin tini mini hanım
Tin tin tin tin tini mini hanım
Seni seviyor canım-2
Bahçelerde kereviz-2
Biz kereviz yemeyiz-2
Bize İstanbullu derler-2
Biz güzeli severiz-2
        
    KONU: Bitkiler


                           ORDA BİR KÖY VAR UZAKTA

Orda bir köy var, uzakta
O köy bizim köyümüzdür.
Gezmesek de, tozmasak da
O köy bizim köyümüzdür.

Orda bir ev var, uzakta
O ev bizim evimizdir.
Yatmasak da, kalkmasak da
O ev bizim evimizdir.

Orda bir dağ var, uzakta
O dağ bizim dağımızdır.
İnmesek de, çıkmasak da
O dağ bizim dağımızdır.

Orda bir yol var, uzakta
O yol bizim yolumuzdur.
Dönmesek de, varmasak da
O yol bizim yolumuzdur.
        
 KONU: Benimsemek





KÖPEK İLE KARGA
  

Köpek uçmak istemiş, bir gün kargaya gitmiş,
Karga ona anlatmış bizimki de inanmış
Tırmanmış koşa koşa balkonun kenarına,
Açmış bacaklarını, dikmiş kulaklarını,
Havlayıp birkaç kere, atmış kendini yere,
Köpek düşmüş vah vah vah,
Karga da gülmüş ha ha ha


        KONU: Herkese güvenmemek




OYNAYA OYNAYA GELİN ÇOCUKLAR


Oynaya oynaya gelin çocuklar-2
El ele el ele verin çocuklar-2

Bir vatan bırakın biz çocuklara
Islanmış olmasın gözyaşlarıyla 
Oynaya oynaya gelin çocuklar-2 
El ele el ele verin çocuklar-2

Bir bahçe bırakın biz çocuklara 
Göklerde yer açın uçurtmalara 
Oynaya oynaya gelin çocuklar-2 
El ele el ele verin çocuklar-2

Bir barış bırakın biz 
çocuklara 
Ulaşsın şarkımız güneşe aya 
Oynaya oynaya gelin çocuklar 
El ele el ele verin çocuklar 

Bir dünya bırakın biz 
çocuklara 
Üstüne yazalım sevgili dünya 
Oynaya oynaya gelin çocuklar-2 
El ele el ele verin çocuklar-2

        KONU: Temiz vatan bırakılması



KARGA İLE TİLKİ

Bir gün bir hırsız karga
Hah hah ha ha ha ha
Bir parça peynir çalmış
Hah hah ha ha ha ha
Konmuş bir dalda kalmış
Hah hah ha ha ha ha
Etrafı seyre dalmış
Hah hah ha ha ha ha
Ordan geçen bir tilki
Hah hah ha ha ha ha
Şen sesinle öt demiş
Hah hah ha ha ha ha
Bizim karga gak demiş
Hah hah ha ha ha ha
Peyniri tilki yemiş
Hah hah ha ha ha ha


     KONU: Çalmanın iyi bir şey olmadığı




ORMAN NE GÜZEL
  
Kestane, gürgen, palamut
Altı yaprak, üstü bulut.
Gel sen burada derdi unut
Orman ne güzel, ne güzel

Dallar kol kola görünür
Yaprak, yaprağa sürünür
Kışın karlara bürünür
Orman ne güzel, ne güzel



   KONU: Ormanın güzellikleri




HOROZUMU KAÇIRDILAR

         Horozumu kaçırdılar,
Damdan dama uçurdular
Suyuna da pilav pişirdiler
Bili geh bili geh bili bili geh geh
Küpeli horozum
Vay kar beyazım
Bir sabah kalktım
Avluya baktım
Aradım, taradım, bağırdım, çağırdım
Bili bili geh geh
Küpeli horozum
Vay kar beyazım
Horozumun tüyü kara,
Sesi gider Üsküdar’a
Bugünlerde düştüm dara
Bili geh bili geh bili bili geh geh
Küpeli horozum
Vay kar beyazım

     KONU: Horozlar



HAMSİ KOYDUM TAVAYA

  

Hamsi de koydum ta ta tavaya

Zıpladı gitti ha ha havaya

Hamsinin gözleri ışıl ışıl

Uyuya da kalmış mışıl mışıl

                        
      KONU: Hamsi


Elbiselerim



Hep yeşildir elbiselerim
Bu rengi ben pek çok severim
İlkbaharı cicim
çok sevdiğim için
Hep yeşildir elbiselerim

Hep kırmızıdır elbiselerim
Bu rengi ben pek çok severim
Yaz babayı cicim
Çok sevdiğim için
Hep kırmızıdır elbiselerim

Hep sarıdır elbiselerim
Bu rengi ben pek çok severim
Sonbaharı cicim
Çok sevdiğim için
Hep sarıdır elbiselerim


Hep beyazdır elbiselerim
Bu rengi ben pek çok severim
Kış babayı cicim
Çok sevdiğim için
Bu rengi Ben pek çok severim

      KONU: Renkler ve Mevsimler



Bir gün Okula Giderken

Bir gün okula giderken
Her şeye dikkat ederken 
Önce bir ihtiyarcık-2
Yürüdü yavaşcacık-2 
Hım hım hım hım hım

Bir gün okula giderken 
Her şeye dikkat ederken
Sonra bir süslü hanım-2 
Yürüdü adım adım-2
Tray lay lay tray lay lay

Bir gün okula giderken 
Her şeye dikkat ederken
Bir çocuk topu attı-2
Yere düştü patladı-2
Bam Bam Bam Bam

 KONU: Okula giderken yaşanan olaylar



Bahar Şarkısı
Kuşları dinle bak ne güzel, ne güzel ötüyor kırlarda-2
Çiçek çiçek dolaşır kelebek, bal yükü var arılarda-2

Leyleği gördüm dün havada, süzüle süzüle uçuyordu-2
Sevinç içindeydi kuzular, hepsi kırda koşuyordu-2

Ormanı kaplar kır çiçeği, ovalar yeşile bürünürler-2
Papatyalar doğanın süsüdür, bembeyazca görünürler-2

  
 KONU: Baharın özellikleri




                       ANNEM BANA BİR BEBEK ALDI
  
Annem bana bir bebek aldı yanakları al aldı
Gözleri boncuk mavi saçları kumraldı
Ben bebeğimi çok severim şekerle beslerim
Yaramazlık yapınca kulağını çekerim
Lay lay lay lay lay lay lay
Bir gün gittik attaya çikolata almaya
Sonra yolumuzu kaybettik başladık ağlamaya
Bir polis amca geldi yolumuzu gösterdi
Bundan sonra attaya gitmek yok dedi
                                     Lay lay lay lay lay lay lay


   KONU: İzinsiz dışarı çıkarsak başımıza gelecekler




ANNEM 

Küçücükken başucumda
Bana ninni söylerdin
Sabahları uyanınca
Beni okşar severdin

Benim annem güzel annem
Beni al kollarına
Kucağında uyut beni
Ninniler söyle yine

Bugün hala kulağımda 
Çınlıyor tatlı sesin
Benim annem kalbimin sen
En güzel yerindesin

Benim annem güzel annem
Beni al kollarına
Kucağında okşa beni
Ninniler söyle bana

       KONU: Anne sevgisi




TAŞITLAR


Düdük çalar ince ince, 
Yolcular binince. 
Gidiyor, çufu çufu çuf. 
Uzaklarda gözü,
Git güle güle, gel güle güle-2 
Çok bekletme bizi-2 

Otomobil fırlar birden,
Kalkarken yerinden,
Katıyor tozu dumana,
Uzaklarda gözü,
Git gül güle, gel güle güle-2
Çok bekletme bizi-2

Vapurlar suya dizilir,
Denizde süzülür, 
Gidiyor dumanına bak,
Uzaklarda gözü,
Git güle güle, gel güle güle-2
Çok bekletme bizi-2



   KONU: Taşıtları öğrenmek




ÇALIŞKAN ARI

Vız vız arı uçuyor
Çiçeklere konuyor
Topladığı balları
Kovanına taşıyor-2

Minik kalbi her zaman
Mimarlıktan çok yaman
Bende olmak isterim
Onun gibi çalışkan-3

Pilot gibi uçuyor
Dere tepe geziyor
Söylemeye gerek yok
Görevini biliyor, biliyor
Çalışkan arı
Balı ne tatlı
Vız vız vız arı
Hızlı kanatlı, kanatlı

  KONU: Çalışkan olmak



KELEBEK
sevimli mi sevimli uçuyor renkli renkli 
dört yaprak kanatları, anteni iki telli
boncuk boncuk gözleri, ipek tüylü bedeni
ürkek şirin halleri dolaşır çiçekleri

güzel renkli kelebek hoş benekli kelebek
boncuk gözlü kelebek, minik yüzlü kelebek
gözlerimle severim ömrü kısa bilirim 
canım tutmak isterse hevesimi yenerim
pek çoktur çeşitleri, balla süt içtikleri
doğanın harikası bin bir desen renkleri

   
         KONU: Kelebeklerin güzelliği



KÜÇÜK FİDAN

 
Top Oynarken Dikkat Et,
Kırma Dalımı.
Koparma Hiç Yaprağımı,
Yakma Canımı.

Sana Kalem Olurum,
Defter Olurum.
Büyütürsen Çiçek Açar,
Meyve Olurum.

Sana Konut Olurum,
Çalgı Olurum.
Gemi, Okul, Odun, Kitap,
Her şey Olurum.



         KONU: Ağaçlara dikkat etmek




LEYLEK

Leylek leylek havada 
Yumurtası tavada
Oyna
şıyor çocuklar
Kırda da
ğda ovada
Leylek leylek havada 
Yumurtası tavada
Oyna
şıyor çocuklar
Kırda da
ğda ovada


         KONU: Leylek



MANTARLAR 


Gösterelim mantarlar
Nasıl büyüyorlar
Gösterelim mantarlar
Nasıl büyüyorlar
Tatlı tatlı uyuyorlar
Yeşiller içinde
Tatlı tatlı uyuyorlar
Yeşiller içinde

Yaz yağmuru yağınca
Sonra güneş açınca
Yaz yağmuru yağınca
Sonra güneş açınca
İşte bakın ne kadar çok
Mantar varmış ormanda
İşte bakın ne kadar çok
Mantar varmış ormanda

   
       KONU: Mantarlar




OKULA BAŞLADIM

Okula başladım hey, okula başladım (2)
Sabah erkenden kalktım, kahvaltımı da yaptım.
Mavi önlüğümü giydim, beyaz yakamı taktım.
Okula başladım hey, okula başladım


 KONU: Okula başlama sevinci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder